itea.rsitea.rs
  • O nama
  • Edukacije
  • Vesti
  • Česta pitanja
  • Kontakt
    • O nama
    • Edukacije
    • Vesti
    • Česta pitanja
    • Kontakt

    Programiranje

    • Početna
    • Blog
    • Programiranje
    • Kako da koristite Podcast kao marketinško sredstvo

    Kako da koristite Podcast kao marketinško sredstvo

    • Postavio IT Elite Academy
    • Kategorija Programiranje
    • Datum 20 novembra, 2019
    • Komentara 0 komentara

    Slušanje podcasta svake godine neprestano raste. 64% ljudi je sada upoznato sa podcastima, dok ih 44% sluša mesečno. Takođe je ljudima lakše da slušaju kako tehnologija ide u korak. Mnoga vozila sada imaju ugrađene sisteme koji vam omogućavaju da slušate u pokretu, baš kao i tradicionalni radio. Pametni zvučnici poput Amazon Alexa i Google Home na sličan način olakšavaju rad kod kuće.

    Sa oba ova napretka još uvek u svojim mladim godinama, ali možemo da očekujemo da će se trend nastaviti.

    Kako možete iskoristiti snagu podcastinga kao trgovac ili vlasnik preduzeća?

    Pogledajmo četiri mogućnosti i detaljno objasnimo snage i slabosti svake.

    Prvi način je prikazivanje oglasa programski. Baš kao i tradicionalni, zemaljski radio, možete da zakažete audio oglase za puštanje tokom komercijalne pauze u podcastu. Industrijski nazvani „spotovi“, prednost ove strategije je u tome što se ona može da radi u obimu. Ako imate pravi budžet i resurse, možete da dođete do velike, ali ciljane publike. Takođe vam omogućava potpunu kreativnu kontrolu nad porukama.

    Sa druge strane, propuštate deo cool faktora koji je dostupan sa podcastima, jer nema prave integracije brenda. Vi ste samo još jedna reklama između sadržaja. Otkrićete i da imate malu kontrolu nad onim podcastima o kojima čujete. To vas možda neće zabrinuti ako je vaš cilj da dođete do publike prema životnom stilu ili geografskom položaju.

    Druga opcija je sponzorisanje podcasta. To će vam drastično smanjiti skaliranje, ali dostići ćete nišnu publiku koja bi možda bila prikladnija za vašbrend. Jedna od prednosti kretanja ovom rutom je integracija brenda. Verovatno ćete moći da dobijete „čitanja uživo“ od strane domaćina emisije. Ovo može dugo da traje da bi se steklo poverenje njihove publike.

    Još je bolje ako možete da naterate domaćina da koristi vaše proizvode ili usluge i razgovarate o tome. Da li je moguće da oni neće reći tačno šta želite i kako?

    Da. Računajte na to!

    Ali, kompromis je autentičnost. Osim toga, oni znaju gde im se hleb puterom maže. Mnoga sponzorstva ove vrste će takođe uključivati dodatna sredstva kao što su reklame sa natpisima na web sajtu, nastupi i mogućnosti da se na događajima angažuje njihova publika.

    Treća opcija je partnerstvo sa proizvodnom kompanijom kako biste stvorili svoju. Radeći ovo, bićete u mogućnosti da stvorite savršeno savršeni brend. Jedna reč opreza, ne stvarajte ono što želite da čujete; umesto toga, napravite ono što vaša publika želi da čuje.

    General Electric je proizveo predivan podcast koji se ne odnosi na sijalice, veš mašine i sušilice ili bilo šta drugo šta General Electric radi. Oni su stvorili naučnofantastični podcast pod nazivom “The Message”, što je veliki hit koji je doveo novu publiku pred njihov brend. Prema glavnom kreativnom direktoru GE-a Andy Goldberg-u, „To je brendirani GE Podcast teatar sa razlogom, ali istovremeno nije kao da oglas GE prekida sredinu priče“.

    Glavni nedostatak ovde biće troškovi. Pošto nijedna oprema ili osoblje nisu vaši, moraćete to da platite. Ali u koliko nemate te stvari u kući i stručnost da ih primenite na ovu vrstu projekta, to bi moglo da bude isplativi trošak, posebno ako partner zna kako da distribuira vaš sadržaj. Ne želite da budete ono prelepo drvo koje pada u šumi i niko to ne može da čuje.

    Sledeća opcija je da ga sami proizvedete. Ako nemate stvari koje smo upravo prešli u prethodnoj stavci, preskočite ovo, nije za vas. Ako imate dovoljno sreće da posedujete ovu imovinu, verovatno mi ne treba da vam kažemo šta da radite sa njima. Možda mislite da sve ovo izgradite. Na pozitivnoj strani, potpuna kreativna sloboda i kontrola plus, možete da dobijete sponzore i oglase o kojima smo razgovarali kako bi postali lep tok prihoda! S druge strane, to je veliko ulaganje u vreme, kapital i talente. Onda je tu održavanje, kada se stvari pokidaju i ljudi odlaze. A što se tiče vašeg podcast-a, vi ste usamljeni.

    Podcasting može da bude efikasna marketinška platforma za bilo koji posao. To može da bude zabavno, privlačno i profitabilno. Kao i kod mnogih delova vašeg marketinškog portfelja, pre svega, sadržaj treba da ima prednost. Ispričajte sjajne priče i publika će biti tu. To je zvučno polje snova.

    • Podeli:
    IT Elite Academy

      Prethodni članak

      Treba li da koristite JSON ili XML za svoj API
      20 novembra, 2019

      Sledeći članak

      Kako da uspešno promovišete i stavite na tržište svoju mobilnu aplikaciju
      25 novembra, 2019

      Možda če ti se svideti

      Hand with marker writing, Skill concept
      10 klasičnih saveta da unapredite vaše veštine pisanja i pišete bolje
      13 decembra, 2019
      instagram influencers logo
      9 najvećih Influencera na Instagram-u
      13 decembra, 2019
      Shop 1
      PrestaShop vs Magento vs WooCommerce vs Shopifi
      12 decembra, 2019

      Ostavite odgovor Odustani od odgovora

      Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

      Kategorije

      • Dešavanja
      • Programiranje

      Popularne edukacije

      Scratch – osnovni

      Scratch – osnovni

      135.00 €
      Python – osnovni

      Python – osnovni

      135.00 €
      Postanite YouTuber, Influenser & Bloger

      Postanite YouTuber, Influenser & Bloger

      190.00 €
      PHP – osnovni

      PHP – osnovni

      170.00 €
      OSNOVNI kurs rada na računaru

      OSNOVNI kurs rada na računaru

      135.00 €
      logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

      060/767-86-86

      info@itea.rs

      ITEA

      • O nama
      • Vesti
      • Kontakt

      Osnivači

      • Joombooz
      • Elite Academy
      • Azoz

      Partneri

      • It Network
      • Prolog
      • Aso Games

      Preporučujemo

      • Digitalni marketing
      • Unity3D
      • YouTuber, Influenser, Bloger

      Copyright 2019 All Right Reserved by Joombooz

      Ako imate neko pitanje?

      Vama smo na raspolaganju!

      Kontakt