itea.rsitea.rs
  • O nama
  • Edukacije
  • Vesti
  • Česta pitanja
  • Kontakt
    • O nama
    • Edukacije
    • Vesti
    • Česta pitanja
    • Kontakt

    Programiranje

    • Početna
    • Blog
    • Programiranje
    • Određena publika ponekad treba da se izbegava u Google oglasima!

    Određena publika ponekad treba da se izbegava u Google oglasima!

    • Postavio IT Elite Academy
    • Kategorija Programiranje
    • Datum 23 septembra, 2019
    • Komentara 0 komentara

    Ponekad uspešna plaćena medijska kampanja zahteva „manje je više“ pristup. Negativna publika može da vam pomogne da usmerite prave korisnike niz tok. Negativna publika takođe može da pomogne da se ne vidi potpuno neželjeni saobraćaj od gledanja vaših oglasa. Savršena kombinacija ciljanja i izuzeća može da vam donese i cenu po kupovini i vrednost za životnog veka klijenta do koga želite da doprete.

    Sad, znamo na šta verovatno mislite: „Već znamo za negativnu publiku“. To je sjajno, ali ne koristimo ovaj post da pričamo o očiglednome. Imamo publiku koja posećuje stranice. Imamo kupce koji se uklapaju u publiku. Imamo prethodno konvertovanu publiku. Ne govorimo o onima koje svi koristimo. Ovde želimo da vam pokažemo četiri izuzeća publike za Google oglase koje teško da ikada vidimo kako se postavljaju na nalozima koje smo preuzeli:

    1. Posetioci stranice (određenih dana)
    2. Publika aplikacija
    3. Pretrage na sajtu
    4. Radnje događaja

     

    1. Posetioci stranice – u određene dane

    Crni petak. Svi to znamo. Dobri maloprodajni trgovci se već spremaju za to. Na nekoliko računa za e-trgovinu kojima smo upravljali, Crni petak uopšte nije bio sjajan za rast poslovanja. Da, to je u kratkom roku pomoglo da se pokrene saobraćaj, ali puno ljudi je došlo na njihov sajt po popuste ili poklon za nekog drugog, i nikada nisu nameravali da se vrate na sajt. I dalje smo želeli da ponovno pokrećemo angažovane posetioce stranica, ali ne one koji su došli na jednokratne popuste. Pa smo testirali novu remarketing publiku koju treba isključiti. Kada kreirate vaše posete publike stranice u Google Ads Audience Manager, možete da promenite članove liste tako da uključuju posete stranica samo na određene datume.

    Ova taktika pomogla je uklanjanje ne-LTV kupaca sa liste na nekoliko dana, ali ipak je zadržala posetu publike našoj stranici.

    Ali ovo je samo jedan primer: ne kažemo da su sa svakog naloga blokirani datumi prodaje na Crni Petak. Razmislite šta bi moglo biti primenljivo na vaše kampanje. Možda želite da blokirate određene praznike. Možda znate da će se desiti neka loša štampa, a vi želite da proaktivno isključite nadolazeći porast saobraćaja koji će doći. Ma kakav razlog bio, samo shvatite da imate moć izbegavanja određenih datuma ako to trebate da učinite.

     

    1. Aplikacija publike

    Preuzeli sam nekoliko naloga koji imaju odgovarajuću aplikaciju zajedno sa njihovim web sajtovima. Ono što nas šokira je da mnogi od ovih naloga nikada nisu postavili Google Analitics na svojim aplikacijama. To nas na kraju vodi do toga da kažemo klijentu da verovatno još uvek prikazujemo naše remarketing oglase korisnicima koji su već kupci ili su već preuzeli aplikaciju. To je neprihvatljivo, jer lako možemo da stvorimo korisničku publiku aplikacije u Menadžeru publike da bismo je kasnije koristili kao izuzeće u našim kampanjama.

    Ne moramo da blokiramo sve korisnike. Možemo da odlučimo da blokiramo korisnike koji su izvršili određene radnje u okviru aplikacije. Jedan primer je možda da vaša kompanija i/ili aplikacija pokreće freemium model, a vaš cilj je da se besplatni korisnici nadograde na plaćeni model. Ne želite da isključite sve korisnike aplikacija u svojim kampanjama. Isključićete samo korisnike koji su u aplikaciji izvršili radnje koje mogu da obavljaju samo korisnici koji plaćaju. Ako želite da stvorite publiku iz određenih radnji u vašoj aplikaciji, moraćete da proverite da li je platforma za analitiku aplikacija povezana sa vašim nalogom na Google Ads u vašim alatkama i podešavanjima. Ali dodatno podešavanje će vam omogućiti da kreirate više fokusirane kampanje za remarketing sa boljim ciljanjem i izuzećem publike od korisnika aplikacija.

     

    1. Pretrage na sajtu

    Pretpostavljamo da imate postavljeno pretraživanje sajta u Google analitici. Ova funkcija omogućava trgovcima da znaju koje upite za pretragu korisnici upisuju na funkciji pretrage vašeg vlastitog sajta. Dobijanje informacija o onome šta ljudi traže kada pregledavaju vašu web sajt može da bude izuzetno dragoceno za detaljnije otkrivanje namera kupca. Ne samo da dobijamo podatke u izveštaju o pretraživanju mesta Google Analitics, već takođe možemo da stvorimo publiku Google analitike iz upita za pretragu mesta.

    Pogledajte taj pojam za pretraživanje prikazan u izveštaju. U ovom vremenskom okviru bilo je 763 ljudi koji su tražili „zaboravljenu lozinku“. U većini slučajeva ne želimo da remarketujemo trenutne kupce .

    „Ali za to su zadužena isključenja kupca.“

    Ali da li publika podudaranja sa kupcima ima stopostotnu stopu podudaranja? Ne. Bolje sprečiti nego lečiti. Sada idemo na stranicu Publike u Google Analitics-u da bismo stvorili sopstvenu publiku za pretraživanje našeg sopstvenog sajta. Kada kreirate novu publiku, odaberite “Conditions”. Zatim koristite Search Term filter. Tada ćete pronaći sve upite za pretragu koji su se pojavili u vašem Site Search  izveštaju.

    Pretpostavljamo da možemo da dodamo još korisnika koji su zaboravili samo svoju lozinku. Opet, Site Search izveštaj može da vam pomogne da steknete bolje razumevanje korisnikove namere prilikom posete vašem sajtu. Da, ovu publiku možete da koristite za remarketing, ali možete i da blokirate korisnike koji pretražuju proizvode, usluge ili teme potpuno ne vezane sa ciljevima vaših Google Ads kampanja .

     

    1. Radnje događaja

    Upravo smo govorili o korisnikovim namerama u prethodnom delu ovog posta i nastavljamo da se bavimo korisničkom namerom. Google Tag Manager je prelep alat za razumevanje namera korisnika jer možemo da postavimo razne tagove za praćenje korisničkih radnji. Te korisničke radnje mogu da se zatim evidentiraju kao događaji u Google Analitics-u. Evo jednog primera:

    Za ovog konkretnog klijenta želeli smo da blokiramo koliko ljudi ide na stranice za prijavljivanje i podršku na sajtu. Nismo mogli da koristimo publiku za posetu stranici jer su se ti delovi sajta pokrenuli preko aplikacije koja na sebi nije imala Google Analitics. Zbog pravnih problema, takođe nismo mogli da dobijemo spisak adresa e-pošte za učitavanje u Google-u. Tako da, najbolje što smo mogli da učinimo je praćenje korisnika koji su pokušavali da odu na ove stranice preko događaj klikova.

    I baš kao što smo stvorili Google Analitics publiku iz upita za pretragu sajta, tako možemo da stvorimo publiku iz bilo koje kategorije događaja, radnje ili oznake koju ste postavili.

    Postoji više opcija i strategija koje koristimo kada koristimo publiku za praćenje događaja. Evo samo još dve opcije praćenja događaja koje imate za izuzeća.

    • Izbori iz padajućeg menija: Pomoću prilagođene HTML oznake za odabir numere iz Simo Ahava-e možemo da snimimo opcije menija koje korisnici koriste na vašem web sajtu ili u vašim obrascima. Možda vaš obrazac pita korisnike za koji će proizvodi biti zainteresovani pre nego što se prijave za newsletter. Možete da stvorite publiku za remarketing za opcije koje korisnik predloži, a zatim dodate izuzeća za preostale opcije da biste održali svoju interesnu publiku što čistijom.
    • Publika sa malim angažmanom: Korišćenjem Scroll Depth okidača možete da kreirate događaje od toga koliko su korisnici skrolovali naniže ili po vašim stranicama. Ako korisnici dolaze na vaše stranice, ne obavljajući nikakve radnje, i čak i ne pomeraju stranicu, verovatno ih ne zanima šta treba da prodate. Oslobodite ih se od vašeg ciljanja.

     

    Za Google Ads-ova izuzeća publike ključni su namera korisnika i ciljevi kampanje

    Dali smo vam četiri omiljene vrste publike koje bi voleli da isključimo iz svojih kampanja u Google oglasima. Bez obzira da li koristite ove opcije za isključivanje ili druge opcije, zapamtite da se sve svodi na korisnikove namere i ciljeve vaše kampanje. Isključite korisnike koji će imati nula uticaja na pretvaranje pravog korisnika za tu kampanju.

    • Podeli:
    IT Elite Academy

      Prethodni članak

      Content Marketing: 6 primera uspešnih digitalnih strategija
      23 septembra, 2019

      Sledeći članak

      Trendovi content marketinga u 2020. godini na koje bi ste trebali da obratite pažnju
      23 septembra, 2019

      Možda če ti se svideti

      Hand with marker writing, Skill concept
      10 klasičnih saveta da unapredite vaše veštine pisanja i pišete bolje
      13 decembra, 2019
      instagram influencers logo
      9 najvećih Influencera na Instagram-u
      13 decembra, 2019
      Shop 1
      PrestaShop vs Magento vs WooCommerce vs Shopifi
      12 decembra, 2019

      Ostavite odgovor Odustani od odgovora

      Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

      Kategorije

      • Dešavanja
      • Programiranje

      Popularne edukacije

      Scratch – osnovni

      Scratch – osnovni

      135.00 €
      Python – osnovni

      Python – osnovni

      135.00 €
      Postanite YouTuber, Influenser & Bloger

      Postanite YouTuber, Influenser & Bloger

      190.00 €
      PHP – osnovni

      PHP – osnovni

      170.00 €
      OSNOVNI kurs rada na računaru

      OSNOVNI kurs rada na računaru

      135.00 €
      logo-eduma-the-best-lms-wordpress-theme

      060/767-86-86

      info@itea.rs

      ITEA

      • O nama
      • Vesti
      • Kontakt

      Osnivači

      • Joombooz
      • Elite Academy
      • Azoz

      Partneri

      • It Network
      • Prolog
      • Aso Games

      Preporučujemo

      • Digitalni marketing
      • Unity3D
      • YouTuber, Influenser, Bloger

      Copyright 2019 All Right Reserved by Joombooz

      Ako imate neko pitanje?

      Vama smo na raspolaganju!

      Kontakt